REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě reklamace je nutné nám produkt bez zbytečného odkladu doručit společně s kopií dokladu o nákupu reklamovaného výrobku (eventuálně s dokladem o zaplacení produktu) a s řádně vyplněným reklamačním listem (ke stažení ↓ZDE↓). Následně bude reklamovaný produkt posouzen reklamačním oddělením a na základě toho vám bude vydán Reklamační protokol s vyjádřením o uznání či zamítnutí reklamace.
Lhůta po vznesení reklamace je 14 dní.
Reklamace zasílejte na adresu:
Vítězslav Pochylý, Bulhary 258, 691 89 Bulhary
Bez potřebných náležitostí Vítězslav Pochylý není povinen reklamační případ převzít a tím bude považován za neoprávněný.
Záruční doba je v případě potravin do data použitelnosti nebo minimální trvanlivosti, popř. do doby, do které má být zboží spotřebováno, jsou-li ze strany kupujícího dodrženy podmínky pro jejich skladování a nebyla-li potravina otevřena, kromě případu, kdy je to nezbytně nutné pro zjištění vady.